Używamy plików cookies. Możesz je wyłączyć.
Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.




MICHELIN Power Pure Front 120 70ZR17 58W M C TL (W)

Michelin POWER PURE - opona sportowa z dwukomponentowej mieszanki gumy Michelin Power Pure to opona segmentu wykonana z podwójnej mieszanki 2CT zapewniająca nieporównywalną zwrotność i prowadzenie. Cechy Konstrukcja została bezpośrednio inspirowana sportem wyczynowym (materiał, rzeźba bieżnika) i zapewnia również znakomitą zwrotność i sterowność, dzięki technologii MICHELIN LTT*. Równomierne zużycie i dynamiczne cechy zachowane przez cały przebieg, dzięki technologii podwójnej mieszanki MICHELIN 2CT ostatniej generacji. 2 nowe opony wzorcowe: przednia, dla tych, którzy wolą wchodzić w zakręt bardziej progresywnie i tylna do jazdy sportowej na motocyklach z bardzo wysokim momentem obrotowym. Technologia MICHELIN LTT LTT wyznacza nowe podejście do projektowania opon polegające na równoczesnej optymalizacji jej konstrukcji i profilu oraz doboru składników. Kluczowym założeniem było zmniejszenie masy opony. W technologii LTT zastosowano zaawansowane materiały, jak np. włókno aramidowe, stosowane w przemyśle lotniczym. Zyskiem opony jest większa trwałość przy niezmienionej grubości bieżnika! Technologia MICHELIN 2CT Ostatniej Generacji Technologia dwukomponentowa MICHELIN 2CT to połączenie dwóch rodzajów mieszanek gumy w jednej oponie. Bardziej odporna na ścieranie w części centralnej, i miękkiej części barkowej. Michelin osiągnął dzięki temu skutecznie dwa dotąd nieosiągalne parametry: odporność na zużycie środkowej części bieżnika i przyczepność na barkach. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 715.50

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Cross AC10 Rear 120 90 18 65R M C TT

Michelin AC10 - idealna do rekreacyjnych zastosowań typu motocross i enduro Opona motocrossowa MICHELIN AC10 jest produktem o wyśmienitym stosunku jakości do ceny oferującym trwałość i osiągi. Co ważne - MICHELIN AC10 posiada homologacje do użytku szosowego. Cechy Wszechstronny wzór bieżnika - 10 sprawia, że opona jest mocną, trwałą i ekonomiczną opcją dla miłośników rekreacyjnej jazdy motocrossowej. Homologacja DOT - MICHELIN AC10 posiada wszystkie certyfikaty dopuszczające ją do użytku szosowego. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 228.80

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Power One Rear 190 55ZR17 75W M C TL (W) r.prod.2010

Michelin POWER ONE - sprawdzone wielokomponentowe opony wyścigowe, które poprawiają czas okrążeń Osiem technologii MICHELIN, w tym Asymmetric Technology (AST), połączonych, przetestowanych i zastosowanych w oponach MICHELIN Power One - najlepszych oponach na wszystkie rodzaje wyścigów. Cechy 8 unikalnych technologii Michelin opracowanych podczas zawodów - Gwarancja opon wyścigowych gotowych na zawody, na tor i agresywną jazdę szosową Test wytrzymałościowy przeprowadzony na 128 000 km podczas prac nad konstrukcją opony - Opona MICHELIN Power One była testowana przez różnych kierowców wyścigowych, we wszystkich warunkach i na wszystkich typach motocykli, aby Michelin mógł zaoferować motocyklistom najlepszą oponę z możliwych. Pełna gama opon z ponad 800 możliwościami połączeń opon - Bądź zawsze pewien, że masz właściwą oponę, bez względu na warunki na torze. Technologia AST Technologia AST - Three Compound Technology (technologia trzykomponentowa) 3CT - Asymmetric Technology (technologia asymetryczna) Bieżnik opony asymetrycznej składa się z trzech różnych mieszanek gumy (3CT): bardzo miękkiej po jednej stronie, nieco twardszej po drugiej stronie i gumy o średniej twardości na środku bieżnika. Oponę MICHELIN Power One można obracać na kole. Obszar barku oznaczony ''AST+'' na boku opony jest odporny na największe obciążenia (duża liczba zakrętów), podczas gdy bardziej miękki bark, oznaczony ''AST+'' należy montować po stronie mniejszych obciążeń (mniejsza liczba zakrętów). Montaż opony można zatem dostosować do praktycznie wszystkich torów wyścigowych. Technologia AST jest dostępna wyłącznie w oponach slick Michelin Power One 16,5'' Technologia 2CT - Two Compound Technology (technologia dwukomponentowa) Technologia dwuskładnikowa MICHELIN 2CT skutecznie łączy dwa dotąd nieosiągalne parametry osiągów: odporność na zużycie środkowej części bieżnika i przyczepność na barkach. Technologia MCP Dzięki zastosowaniu karkasu o całkowicie nowej budowie wzmocnionej dodatkowymi warstwami opasania, opona zyskała na sztywności, a jej obszar kontaktu z podłożem jest o 15% większy (porównaniu do MICHELIN Power Race Soft i Medium Soft w rozmiarach 120/70 ZR 17 przy kącie pochylenia 45 stopni, ciśnieniu 2,1 bara i sile 140 daN) od obszaru kontaktu opony MICHELIN Power Race. Wprowadzenie zmian w konstrukcji opony przyniosło większą stabilność przedniego koła motocykla. Teraz możliwe jest wcześniejsze przyspieszenie przy wychodzeniu z wiraży i późniejsze hamowanie przy wchodzeniu w zakręty. Rozwiązanie zastosowane w całej gamie opon MICHELIN Power One, z wyjątkiem wersji szosowo-wyścigowej. Technologia NST - Near Slick Technology Przy stosunku powierzchni rowków do całości powierzchni bieżnika poniżej 5%, opona MICHELIN Power One jest niemal oponą typu slick. Maksymalny obszar kontaktu opony z podłożem zapewnia niewiarygodną przyczepność i umożliwia pokonywanie zakr

  • Producent: MICHELIN

PLN 676.50

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Anakee 3 Rear 170 60R17 72V M C TL TT

Michelin Anakee 3 - opony do motocykli typu enduro turystyczne. NOWOŚĆ 2013! Nowe opony przeznaczone przede wszystkim na szosę, do dużych motocykli typu enduro turystyczne. Stworzone z myślą o większych wymaganiach nowej generacji motocykli tego segmentu. Cechy: Doskonałe prowadzenie i optymalne właściwości podczas jazdy solo lub we dwoje dzięki sztywniejszej konstrukcji opony i całkiem nowemu wzorowi bieżnika. Unikalna konstrukcja nadająca klasę Twojemu motocyklowi Nowy wyznacznik w kwestii trwałości opony w swoim segmencie: nawet 25% większe przebiegi niż opony Metzeler EXP/EXP M* *Test, w którym opony Michelin Anakee 3 sprawdzono pod katem trwałości przeprowadzony został w 2012 w Dekra Test Center. Porównano opony Michelin Pilot Anakee III z Metzeler Tourance EXP/EXP M w rozmiarach 110/80R19 59V oraz 150/70R17 69V. Wyniki mogą się różnić w zależności od typu motocykla oraz warunków w jakich przeprowadzany jest test. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 785.99

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Power Pure SC Front 120 70 14 55P M C TL

Michelin Power Pure SC - pierwsza opona skuterowa świata o dwóch rodzajach mieszanki. NOWOŚĆ 2012! Po sukcesie związanym z wprowadzeniem MICHELIN City Grip w 2010 roku producent zdecydował się przedstawić kolejną nowatorską oponę, będącą w stanie zaspokoić najbardziej wymagających kierowców skuterów m.in dzięki dwóm różnym mieszankom gumy. Wprowadzenie Michelin Power Pure SC jest kolejnym przykładem strategii firmy Michelin, w której rozwiązania technologii wykorzystywanej przy produkcji opon wyścigowych przenoszone są na grunt opon drogowych. Technologia Wykonane w technologii 2CT (Dual Compound Technology ) opony Michelin Power Pure SC zarówno przednia jak i tylna posiadają w centralnej części strefę slick, o gładkiej, grubszej i twardszej warstwie gumy, co wpływa zarówno na wydłużenie żywotności jak i doskonałą przyczepność. Strefa ta w głównej mierze posiada kontakt z podłożem i ulega najszybszemu zużywaniu. Boki opon wykonane są z bardziej miękkiej mieszanki gumy, wydajniejszej pod kątem przyczepności w zakrętach, tym samym podnosząca bezpieczeństwo. Rowki umożliwiają skuteczne odprowadzanie wody. Dzięki tym wszystkim cechom opon skuter daje się pewnie prowadzić również na mokrej czy gorszej jakości nawierzchni. Cechy Długa żywotność Doskonała przyczepność oraz stabilność Sportowe parametry jezdne umożliwiające dynamiczną jazdę Dwa rodzaje mieszanki gumy (technologia 2CT (Dual Compound Technology) Opony dla najbardziej wymagających kierowców Typowi kierowcy użytkują swoje skutery codziennie (81%), szczególnie na dojazdy do pracy (79%). Dla nich właśnie opony muszą być bezpieczne właśnie w ruchu miejskim, o stałych parametrach niezależnie od warunków pogodowych. Jednakże część kierowców, głównie właścicieli skuterów o pojemności silnika powyżej 125 cm3 a także szuka opon o doskonałych własnościach do bardziej agresywnego stylu jazdy. Co ciekawe jeden na trzech kierowców skuterów użytkował bądź nadal użytkuje motocykl. To właśnie dla tych wymagających klientów dedykowane są opony skuterowe MICHELIN Power Pure SC. Oferują dobrą przyczepność i sprzężenie zwrotne przy jednoczesnej długiej wydajności kilometrowej. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 188.93

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Power One Front 120 70ZR17 58W M C TL (W) r.prod.2010

Michelin POWER ONE - sprawdzone wielokomponentowe opony wyścigowe, które poprawiają czas okrążeń Osiem technologii MICHELIN, w tym Asymmetric Technology (AST), połączonych, przetestowanych i zastosowanych w oponach MICHELIN Power One - najlepszych oponach na wszystkie rodzaje wyścigów. Cechy 8 unikalnych technologii Michelin opracowanych podczas zawodów - Gwarancja opon wyścigowych gotowych na zawody, na tor i agresywną jazdę szosową Test wytrzymałościowy przeprowadzony na 128 000 km podczas prac nad konstrukcją opony - Opona MICHELIN Power One była testowana przez różnych kierowców wyścigowych, we wszystkich warunkach i na wszystkich typach motocykli, aby Michelin mógł zaoferować motocyklistom najlepszą oponę z możliwych. Pełna gama opon z ponad 800 możliwościami połączeń opon - Bądź zawsze pewien, że masz właściwą oponę, bez względu na warunki na torze. Technologia AST Technologia AST - Three Compound Technology (technologia trzykomponentowa) 3CT - Asymmetric Technology (technologia asymetryczna) Bieżnik opony asymetrycznej składa się z trzech różnych mieszanek gumy (3CT): bardzo miękkiej po jednej stronie, nieco twardszej po drugiej stronie i gumy o średniej twardości na środku bieżnika. Oponę MICHELIN Power One można obracać na kole. Obszar barku oznaczony ''AST+'' na boku opony jest odporny na największe obciążenia (duża liczba zakrętów), podczas gdy bardziej miękki bark, oznaczony ''AST+'' należy montować po stronie mniejszych obciążeń (mniejsza liczba zakrętów). Montaż opony można zatem dostosować do praktycznie wszystkich torów wyścigowych. Technologia AST jest dostępna wyłącznie w oponach slick Michelin Power One 16,5'' Technologia 2CT - Two Compound Technology (technologia dwukomponentowa) Technologia dwuskładnikowa MICHELIN 2CT skutecznie łączy dwa dotąd nieosiągalne parametry osiągów: odporność na zużycie środkowej części bieżnika i przyczepność na barkach. Technologia MCP Dzięki zastosowaniu karkasu o całkowicie nowej budowie wzmocnionej dodatkowymi warstwami opasania, opona zyskała na sztywności, a jej obszar kontaktu z podłożem jest o 15% większy (porównaniu do MICHELIN Power Race Soft i Medium Soft w rozmiarach 120/70 ZR 17 przy kącie pochylenia 45 stopni, ciśnieniu 2,1 bara i sile 140 daN) od obszaru kontaktu opony MICHELIN Power Race. Wprowadzenie zmian w konstrukcji opony przyniosło większą stabilność przedniego koła motocykla. Teraz możliwe jest wcześniejsze przyspieszenie przy wychodzeniu z wiraży i późniejsze hamowanie przy wchodzeniu w zakręty. Rozwiązanie zastosowane w całej gamie opon MICHELIN Power One, z wyjątkiem wersji szosowo-wyścigowej. Technologia NST - Near Slick Technology Przy stosunku powierzchni rowków do całości powierzchni bieżnika poniżej 5%, opona MICHELIN Power One jest niemal oponą typu slick. Maksymalny obszar kontaktu opony z podłożem zapewnia niewiarygodną przyczepność i umożliwia pokonywanie zakr

  • Producent: MICHELIN

PLN 453.56

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Power Pure SC Front 110 90 12 64P M C TL

Michelin Power Pure SC - pierwsza opona skuterowa świata o dwóch rodzajach mieszanki. NOWOŚĆ 2012! Po sukcesie związanym z wprowadzeniem MICHELIN City Grip w 2010 roku producent zdecydował się przedstawić kolejną nowatorską oponę, będącą w stanie zaspokoić najbardziej wymagających kierowców skuterów m.in dzięki dwóm różnym mieszankom gumy. Wprowadzenie Michelin Power Pure SC jest kolejnym przykładem strategii firmy Michelin, w której rozwiązania technologii wykorzystywanej przy produkcji opon wyścigowych przenoszone są na grunt opon drogowych. Technologia Wykonane w technologii 2CT (Dual Compound Technology ) opony Michelin Power Pure SC zarówno przednia jak i tylna posiadają w centralnej części strefę slick, o gładkiej, grubszej i twardszej warstwie gumy, co wpływa zarówno na wydłużenie żywotności jak i doskonałą przyczepność. Strefa ta w głównej mierze posiada kontakt z podłożem i ulega najszybszemu zużywaniu. Boki opon wykonane są z bardziej miękkiej mieszanki gumy, wydajniejszej pod kątem przyczepności w zakrętach, tym samym podnosząca bezpieczeństwo. Rowki umożliwiają skuteczne odprowadzanie wody. Dzięki tym wszystkim cechom opon skuter daje się pewnie prowadzić również na mokrej czy gorszej jakości nawierzchni. Cechy Długa żywotność Doskonała przyczepność oraz stabilność Sportowe parametry jezdne umożliwiające dynamiczną jazdę Dwa rodzaje mieszanki gumy (technologia 2CT (Dual Compound Technology) Opony dla najbardziej wymagających kierowców Typowi kierowcy użytkują swoje skutery codziennie (81%), szczególnie na dojazdy do pracy (79%). Dla nich właśnie opony muszą być bezpieczne właśnie w ruchu miejskim, o stałych parametrach niezależnie od warunków pogodowych. Jednakże część kierowców, głównie właścicieli skuterów o pojemności silnika powyżej 125 cm3 a także szuka opon o doskonałych własnościach do bardziej agresywnego stylu jazdy. Co ciekawe jeden na trzech kierowców skuterów użytkował bądź nadal użytkuje motocykl. To właśnie dla tych wymagających klientów dedykowane są opony skuterowe MICHELIN Power Pure SC. Oferują dobrą przyczepność i sprzężenie zwrotne przy jednoczesnej długiej wydajności kilometrowej. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 181.06

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Power Pure SC Front 120 70 13 53P M C TL

Michelin Power Pure SC - pierwsza opona skuterowa świata o dwóch rodzajach mieszanki. NOWOŚĆ 2012! Po sukcesie związanym z wprowadzeniem MICHELIN City Grip w 2010 roku producent zdecydował się przedstawić kolejną nowatorską oponę, będącą w stanie zaspokoić najbardziej wymagających kierowców skuterów m.in dzięki dwóm różnym mieszankom gumy. Wprowadzenie Michelin Power Pure SC jest kolejnym przykładem strategii firmy Michelin, w której rozwiązania technologii wykorzystywanej przy produkcji opon wyścigowych przenoszone są na grunt opon drogowych. Technologia Wykonane w technologii 2CT (Dual Compound Technology ) opony Michelin Power Pure SC zarówno przednia jak i tylna posiadają w centralnej części strefę slick, o gładkiej, grubszej i twardszej warstwie gumy, co wpływa zarówno na wydłużenie żywotności jak i doskonałą przyczepność. Strefa ta w głównej mierze posiada kontakt z podłożem i ulega najszybszemu zużywaniu. Boki opon wykonane są z bardziej miękkiej mieszanki gumy, wydajniejszej pod kątem przyczepności w zakrętach, tym samym podnosząca bezpieczeństwo. Rowki umożliwiają skuteczne odprowadzanie wody. Dzięki tym wszystkim cechom opon skuter daje się pewnie prowadzić również na mokrej czy gorszej jakości nawierzchni. Cechy Długa żywotność Doskonała przyczepność oraz stabilność Sportowe parametry jezdne umożliwiające dynamiczną jazdę Dwa rodzaje mieszanki gumy (technologia 2CT (Dual Compound Technology) Opony dla najbardziej wymagających kierowców Typowi kierowcy użytkują swoje skutery codziennie (81%), szczególnie na dojazdy do pracy (79%). Dla nich właśnie opony muszą być bezpieczne właśnie w ruchu miejskim, o stałych parametrach niezależnie od warunków pogodowych. Jednakże część kierowców, głównie właścicieli skuterów o pojemności silnika powyżej 125 cm3 a także szuka opon o doskonałych własnościach do bardziej agresywnego stylu jazdy. Co ciekawe jeden na trzech kierowców skuterów użytkował bądź nadal użytkuje motocykl. To właśnie dla tych wymagających klientów dedykowane są opony skuterowe MICHELIN Power Pure SC. Oferują dobrą przyczepność i sprzężenie zwrotne przy jednoczesnej długiej wydajności kilometrowej. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 181.06

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Anakee 3 Front 100 90 19 57H M C TL TT

Michelin Anakee 3 - opony do motocykli typu enduro turystyczne. NOWOŚĆ 2013! Nowa opona motocyklowa MICHELIN Anakee III została zaprojektowana, aby spełnić wszystkie wymagania użytkowników motocykli klasy turystycznej enduro - zarówno w zakresie bezpieczeństwa, jak również przyjemności z jazdy. Opony przeznaczone są przede wszystkim do użytkowania szosowego. Cechy: Doskonałe prowadzenie i optymalne właściwości podczas jazdy solo lub we dwoje dzięki sztywniejszej konstrukcji opony i całkiem nowemu wzorowi bieżnika. Cechy: Doskonałe prowadzenie i optymalne właściwości podczas jazdy solo lub we dwoje dzięki sztywniejszej konstrukcji opony i całkiem nowemu wzorowi bieżnika. Unikalna konstrukcja nadająca klasę Twojemu motocyklowi Nowy wyznacznik w kwestii trwałości opony w swoim segmencie: nawet 25% większe przebiegi niż opony Metzeler EXP/EXP M* *Test, w którym opony Michelin Anakee 3 sprawdzono pod katem trwałości przeprowadzony został w 2012 w Dekra Test Center. Porównano opony Michelin Pilot Anakee III z Metzeler Tourance EXP/EXP M w rozmiarach 110/80R19 59V oraz 150/70R17 69V. Wyniki mogą się różnić w zależności od typu motocykla oraz warunków w jakich przeprowadzany jest test. Opony na pierwsze wyposażenie Przy opracowywaniu nowej opony inżynierowie Michelin współpracowali z BMW, co pozwoliło na uzyskanie osiągów spełniających oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników . Opona została certyfikowana do użytku na nowym BMW R 1200 GS . Począwszy od 2013 roku ponad połowa motocykli tego typu opuszczających fabrykę będzie wyposażona w nowe opony Michelin. MICHELIN Anakee III będą również na wyposażeniu innych czołowych motocykli z tego segmentu. Więcej technologii dla bezpieczniejszej, dłuższej i dostarczającej więcej wrażeń jazdy Nowa opona MICHELIN Anakee III jest technologicznym przełomem w stosunku do opony poprzedniej generacji. MICHELIN Anakee III posiada unikatowy wzór bieżnika, który zwiększa przyczepność boczną. Dzięki zastosowaniu nowego składnika opartego o krzemionkę tylna opona MICHELIN Anakee III jest o 20 proc. trwalsza od poprzedniej generacji, której osiągi w tym zakresie były niedoścignione. Dodatkowo krzemionka zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni. Asortyment Nowa opona jest dostępna od stycznia 2013 roku w 14 wersjach (9 radialnych i 5 diagonalnych) w następujących rozmiarach: PRZÓD: 100/90 R 19; 90/90 R 21; 90/90 R 21; 90/90 R 21 ;110/80 R 19; 110/80 R 19 TYŁ: 120/90 R 17; 130/80 R 17; 130/80 R 17; 140/80 R 17; 150/70 R 17; 150/70 R 17 Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 390.53

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Power One Rear 180 55ZR17 73W C M C TL (W) r.prod.2010

Michelin POWER ONE - sprawdzone wielokomponentowe opony wyścigowe, które poprawiają czas okrążeń Osiem technologii MICHELIN, w tym Asymmetric Technology (AST), połączonych, przetestowanych i zastosowanych w oponach MICHELIN Power One - najlepszych oponach na wszystkie rodzaje wyścigów. Cechy 8 unikalnych technologii Michelin opracowanych podczas zawodów - Gwarancja opon wyścigowych gotowych na zawody, na tor i agresywną jazdę szosową Test wytrzymałościowy przeprowadzony na 128 000 km podczas prac nad konstrukcją opony - Opona MICHELIN Power One była testowana przez różnych kierowców wyścigowych, we wszystkich warunkach i na wszystkich typach motocykli, aby Michelin mógł zaoferować motocyklistom najlepszą oponę z możliwych. Pełna gama opon z ponad 800 możliwościami połączeń opon - Bądź zawsze pewien, że masz właściwą oponę, bez względu na warunki na torze. Technologia AST Technologia AST - Three Compound Technology (technologia trzykomponentowa) 3CT - Asymmetric Technology (technologia asymetryczna) Bieżnik opony asymetrycznej składa się z trzech różnych mieszanek gumy (3CT): bardzo miękkiej po jednej stronie, nieco twardszej po drugiej stronie i gumy o średniej twardości na środku bieżnika. Oponę MICHELIN Power One można obracać na kole. Obszar barku oznaczony ''AST+'' na boku opony jest odporny na największe obciążenia (duża liczba zakrętów), podczas gdy bardziej miękki bark, oznaczony ''AST+'' należy montować po stronie mniejszych obciążeń (mniejsza liczba zakrętów). Montaż opony można zatem dostosować do praktycznie wszystkich torów wyścigowych. Technologia AST jest dostępna wyłącznie w oponach slick Michelin Power One 16,5'' Technologia 2CT - Two Compound Technology (technologia dwukomponentowa) Technologia dwuskładnikowa MICHELIN 2CT skutecznie łączy dwa dotąd nieosiągalne parametry osiągów: odporność na zużycie środkowej części bieżnika i przyczepność na barkach. Technologia MCP Dzięki zastosowaniu karkasu o całkowicie nowej budowie wzmocnionej dodatkowymi warstwami opasania, opona zyskała na sztywności, a jej obszar kontaktu z podłożem jest o 15% większy (porównaniu do MICHELIN Power Race Soft i Medium Soft w rozmiarach 120/70 ZR 17 przy kącie pochylenia 45 stopni, ciśnieniu 2,1 bara i sile 140 daN) od obszaru kontaktu opony MICHELIN Power Race. Wprowadzenie zmian w konstrukcji opony przyniosło większą stabilność przedniego koła motocykla. Teraz możliwe jest wcześniejsze przyspieszenie przy wychodzeniu z wiraży i późniejsze hamowanie przy wchodzeniu w zakręty. Rozwiązanie zastosowane w całej gamie opon MICHELIN Power One, z wyjątkiem wersji szosowo-wyścigowej. Technologia NST - Near Slick Technology Przy stosunku powierzchni rowków do całości powierzchni bieżnika poniżej 5%, opona MICHELIN Power One jest niemal oponą typu slick. Maksymalny obszar kontaktu opony z podłożem zapewnia niewiarygodną przyczepność i umożliwia pokonywanie zakr

  • Producent: MICHELIN

PLN 767.21

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN ALPIN 5 225 55R16 99H [CB2] XL

Nowa opona MICHELIN Alpin 5 Nowa opona MICHELIN Alpin 5 powstała w odpowiedzi na zmiany klimatyczne w Europie, gdzie z powodu coraz mniejszych opadów śniegu ogumienie zimowe musi zapewnić bezpieczeństwo nie tylko podczas jazdy na ośnieżonych nawierzchniach, lecz także na drogach mokrych, suchych lub oblodzonych. By sprostać tym złożonym warunkom, opona MICHELIN Alpin 5 została zaprojektowana w oparciu o zaawansowane technologie wykorzystane w rzeźbie bieżnika i składzie mieszanki gumy. Ze statystyk wypadków drogowych wynika, że między październikiem a kwietniem tylko 4 procent wypadków odnotowuje się podczas jazdy po śniegu, zaś najwięcej, bo aż 57 procent, na nawierzchniach suchych. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Katedrę Badań Przyczyn Wypadków Drogowych na Uniwersytecie Technicznym w Dreźnie MICHELIN Alpin 5 - nowatorskie technologie Nowoczesna mieszanka gumy Mieszanka bieżnika powstaje w innowacyjnej technologii łączenia komponentów gumy, dzięki czemu zapewnia znakomite osiągi na każdej nawierzchni. Michelin jako pierwszy producent zastosował w mieszance gumy bieżnika opony zimowej elastomery funkcjonalne, które zapewniają większą przyczepność na mokrych i zaśnieżonych nawierzchniach przy jednoczesnym zachowaniu niskich oporów toczenia. Nowa mieszanka opiera się na czwartej generacji technologii Helio Compound i zawiera olej słonecznikowy pozwalający na zachowanie właściwości gumy i jej elastyczności w niskiej temperaturze. Efekt śladu dla bardziej precyzyjnego kierowania pojazdem Podczas jazdy każda opona ulega ciągłym odkształceniom, co zmniejsza jej obszar kontaktu z podłożem, a tym samym przyczepność. Właśnie dlatego Michelin zastosował w nowych oponach technologię Stabili Grip, która opiera się na samoblokujących się lamelach i efektywnym powrocie rzeźby bieżnika do pierwotnego kształtu. Samoblokujące się klocki zapewniają optymalny kontakt opony z podłożem i większą precyzję kierowania (efekt śladu). Efekt raków i trybów zmniejszający ryzyko aquaplaningu Kierunkowy bieżnik nowej opony MICHELIN Alpin 5 ma głębokie rowki i specjalnie zaprojektowane klocki bieżnika dla uzyskania efektu raków i trybów w obszarze kontaktu opony ze śniegiem. Przy powrocie klocków do pierwotnego kształtu boczne rowki skutecznie odprowadzają wodę, dzięki czemu zmniejszają ryzyko aquaplaningu. Efekt pazura dla lepszej trakcji na śniegu Lamele w bieżniku opony działają jak tysiące małych pazurów zapewniających większą przyczepność i lepszą trakcję. W porównaniu z poprzednią generacją bieżnik nowej opony MICHELIN Alpin 5 ma 12% więcej krawędzi, 16% więcej nacięć i o 17% wyższy stosunek gumy do rowków i kanałów. MICHELIN Alpin 5 zapewnia wysokie osiągi zarówno podczas jazdy na śniegu, jak i suchych, mokrych i oblodzonych szosach. To przykład strategii Michelin Total Performancepolegającej na równoczesnym podnoszeniu wykluczających się osiągów opony (np. przyczepność i niskie opory toc

  • Producent: MICHELIN
  • Profil: 55
  • Szerokość: 225
  • Średnica: 16
  • Sezon: zimowe

PLN 623.04

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN Zobacz pozostałe kody promocyjneZimowe
Zobacz
 

MICHELIN Commander II Front 120 70ZR19 60W M C TL

Michelin Commander II - opona do motocykli typu custom. NOWOŚĆ Polska 2011! We wrześniu 2011 zaprezentowane zostało zupełnie nowe wcielenie znanego już wcześniej bieżnika- Michelin Commander II. Opony dedykowane są do motocykli typu custom. Wyjątkowa trwałość Opony te cechują się przede wszystkim niesamowitą trwałością i doskonałą wydajnością kilometrową. Niezależne testy przeprowadzone w USA na motocyklu Harley-Davidson Electra Glide Classic dowiodły, że tylna opona może pokonać nawet do 40 tys km, co jest wynikiem powalającym konkurencję na kolana. To prawie dwukrotnie lepszy rezultat niż najlepszego z konkurentów. Żywotność przedniej opony była jeszcze dłuższa. Tym samym Michelin Commander II wyznacza nowe standardy wytrzymałości - teraz już bez kompromisów w zakresie zachowania na mokrej nawierzchni, zwrotności, oraz stabilności prowadzenia. Technologia i cechy Nowa mieszanka. W odpowiedzi na podstawowy problem z jakim borykali się motocykliści jeżdżący na motocyklach typu custom - wydajnością kilometrową, inżynierowie z Centrum Technologicznego Michelin w Ladoux, niedaleko Clermont-Ferrand we Francji stworzyli zupełnie nową mieszankę gumy. Konstrukcja opony . Wyjątkowa konstrukcja Michelina Commander II oferuje zarówno zwrotność jak i stabilność. Opony są bardziej sztywne, a karkas o wysokiej gęstości poprawia jakość i szybkość reakcji podczas manewrów. Aramidowe włókna zastosowane w tylnej oponie poprawiają stabilność opony nawet przy dużych prędkościach. Karkas o budowie radialnej jest powiązany z technologią SRT (Silica Rain Technology), w której silica została wykorzystana w mieszance gumowej, przy jednoczesnym zaprojektowaniu rzeźby bieżnika w taki sposób aby zapobiec wszelkim formom nieprawidłowego zużycia. Nowy wzór bieżnika. Liczne wzdłużne rowki nowego wzoru bieżnika optymalizują rozpraszanie wody spod czoła opony dzięki czemu oferują wyśmienitą przyczepność na mokrych nawierzchniach. Dostępność na rynku Trzynaście rozmiarów znajdzie się w ofercie od września 2011, a dwa kolejne wprowadzone zostaną na początku 2012 roku. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 604.24

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Starcross Junior MH3 Front 60 100 14 30M TT r.prod.2011

Michelin STARCROSS MH3 JUNIOR - opony na podłoża miękkie i twarde Opony dedykowane zarówno na podłoża miękkie i twarde, przeznaczone do motocykli typu motocross i pit bike o pojemności 50, 65 i 85 cm³. Opona MICHELIN Starcross MH3 Junior powstała w oparciu o technologie, dzięki którym opony Michelin są oponami mistrzów świata. Dzięki pełnej gamie rozmiarowej, młodzi motocykliści mają większy niż kiedykolwiek wybór opon na każdy rodzaj podłoża. Cechy Wzór bieżnika zainspirowany oponą zwycięzców MICHELIN Starcross MH3 - Opona MICHELIN Starcross MH3 Junior powstała w oparciu o technologie, dzięki którym opony Michelin są oponami mistrzów świata. Symetryczny wzór bieżnika - W połowie zużytą oponę MICHELIN Starcross MH3 Junior można obracać na kole, aby maksymalnie wykorzystać potencjał jej żywotności. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN
  • Profil: 100
  • Szerokość: 60
  • Średnica: 14

PLN 144.53

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Desert Race Front 90 90 21 54R M C TT

Michelin Desert Race - profesjonalne opony off-road. Nowość w Polsce 2012! Michelin brał udział w Rajdzie Dakar w 2011 ze swoimi oficjalnymi partnerami KTM, BMW, Aprilla i Yamaha - z nową oponą Michelin Desert Race, stworzoną specjalnie dla nowych maszyn o pojemności 450cm3. Cechy Michelin Desert Race cechuje się poprawioną jakością prowadzenia, przyczepnością, podobnie jak wyśmienitą stabilnością boczną i niespotykanie długą żywotnością. Jest rezultatem 30 lat doświadczeń firmy Michelin w rajdach cross-country. Opracowano go w Centrum Technologicznym Michelin w Clermont-Ferrand, gdzie adaptowano Desert Race do fabrycznych prototypów motocykli. Konieczne to było z tego względu, że nowe 450-tki mają zupełnie inne wymagania jeśli chodzi o opony w porównaniu do starszego typu 690-tek. Opony dopasowane do dużo wyższych mocy przekazywanych na podłoże przez lżejsze i mocniejsze motocykle. Odpowiednie na zróżnicowany, ekstremalnie trudny teren jak kamieniste czy piaszczyste trasy. Stworzone dla motocykli nowej generacji o pojemności 450cm3. Opinie profesjonalistów Ośmiu kierowców wzięło udział w testach opon Michelin Desert Race. Jeden z nich, Cyril Despres - zwycięzca Rajdu Dakar 2010 na KTM/Michelin, testował nowe opony niedaleko Saragossy w Hiszpanii. ''Michelin Desert Race jest bardzo bezpieczną, godną zaufania oponą, wyjątkowo stabilną podczas hamowania. Oferuje także mocną przyczepność podczas przyspieszania w zakrętach. Jest perfekcyjnie dopasowana do osiągów nowej generacji motocykli i do wymagań trasy''. Osiągnięcia Po raz pierwszy opony Michelin Desert Race wykorzystano w zawodach w 2011r. - w Rajdzie Dakar. Również tym razem Michelin nie zawiódł i po raz 28 zdobył podium z kierowcą Marc Coma. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN
  • Profil: 90
  • Szerokość: 90
  • Średnica: 21

PLN 475.09

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Desert Race Rear 140 80 18 70R M C TT

Michelin Desert Race - profesjonalne opony off-road. Nowość w Polsce 2012! Michelin brał udział w Rajdzie Dakar w 2011 ze swoimi oficjalnymi partnerami KTM, BMW, Aprilla i Yamaha - z nową oponą Michelin Desert Race, stworzoną specjalnie dla nowych maszyn o pojemności 450cm3. Cechy Michelin Desert Race cechuje się poprawioną jakością prowadzenia, przyczepnością, podobnie jak wyśmienitą stabilnością boczną i niespotykanie długą żywotnością. Jest rezultatem 30 lat doświadczeń firmy Michelin w rajdach cross-country. Opracowano go w Centrum Technologicznym Michelin w Clermont-Ferrand, gdzie adaptowano Desert Race do fabrycznych prototypów motocykli. Konieczne to było z tego względu, że nowe 450-tki mają zupełnie inne wymagania jeśli chodzi o opony w porównaniu do starszego typu 690-tek. Opony dopasowane do dużo wyższych mocy przekazywanych na podłoże przez lżejsze i mocniejsze motocykle. Odpowiednie na zróżnicowany, ekstremalnie trudny teren jak kamieniste czy piaszczyste trasy. Stworzone dla motocykli nowej generacji o pojemności 450cm3. Opinie profesjonalistów Ośmiu kierowców wzięło udział w testach opon Michelin Desert Race. Jeden z nich, Cyril Despres - zwycięzca Rajdu Dakar 2010 na KTM/Michelin, testował nowe opony niedaleko Saragossy w Hiszpanii. ''Michelin Desert Race jest bardzo bezpieczną, godną zaufania oponą, wyjątkowo stabilną podczas hamowania. Oferuje także mocną przyczepność podczas przyspieszania w zakrętach. Jest perfekcyjnie dopasowana do osiągów nowej generacji motocykli i do wymagań trasy''. Osiągnięcia Po raz pierwszy opony Michelin Desert Race wykorzystano w zawodach w 2011r. - w Rajdzie Dakar. Również tym razem Michelin nie zawiódł i po raz 28 zdobył podium z kierowcą Marc Coma. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN
  • Profil: 80
  • Szerokość: 140
  • Średnica: 18

PLN 684.19

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN Pilot Sporty F R 60 90 17 30S M C TT

Michelin PILOT SPORTY - Sportowa opona do motocykli o małej pojemności silnika Sportowa opona MICHELIN Pilot Sporty zapewnia przyczepność motocyklom o małej pojemności silnika, dzięki wzorowi bieżnika zbliżonemu do opony typu slick zaprojektowanemu na podobieństwo bieżników opon MICHELIN do motocykli o wysokich osiągach. Cechy Bieżnik typu semi-slick - Wzór bieżnika MICHELIN Pilot Sporty zapożyczony od opony MICHELIN Pilot Sport zapewnia znakomitą przyczepność na suchej nawierzchni. Opony dostępne w pełnej gamie rozmiarowej - Bez względu na rodzaj Twojego motocykla, dobierzesz do niego oponę MICHELIN Pilot Sporty. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 139.50

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN M45 F R 2.50 17 43S Reinf TT

Michelin M45 - opony miejskie do motocykli o małej pojemności silnika Idealne wybór dla posiadaczy motocykli miejskich o małej pojemności - znakomita trwałość za rozsądną cenę. Cechy Wzmocniony karkas - Umożliwia oponie MICHELIN M45 / M62 zachowanie osiągów w ciężkich warunkach eksploatacji. Elastyczne boki opony - Elastyczne boki opony lepiej pochłaniają uderzenia, zapewniając wysoki komfort jazdy. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 146.06

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN M45 F R 2.75 17 47S Reinf TT

Michelin M45 - opony miejskie do motocykli o małej pojemności silnika Idealne wybór dla posiadaczy motocykli miejskich o małej pojemności - znakomita trwałość za rozsądną cenę. Cechy Wzmocniony karkas - Umożliwia oponie MICHELIN M45 / M62 zachowanie osiągów w ciężkich warunkach eksploatacji. Elastyczne boki opony - Elastyczne boki opony lepiej pochłaniają uderzenia, zapewniając wysoki komfort jazdy. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 184.67

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN M45 F R 4.00 18 64S TT

Michelin M45 - opony miejskie do motocykli o małej pojemności silnika Idealne wybór dla posiadaczy motocykli miejskich o małej pojemności - znakomita trwałość za rozsądną cenę. Cechy Wzmocniony karkas - Umożliwia oponie MICHELIN M45 / M62 zachowanie osiągów w ciężkich warunkach eksploatacji. Elastyczne boki opony - Elastyczne boki opony lepiej pochłaniają uderzenia, zapewniając wysoki komfort jazdy. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 346.28

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz
 

MICHELIN M45 F R 2.25 17 38S Reinf TT

Michelin M45 - opony miejskie do motocykli o małej pojemności silnika Idealne wybór dla posiadaczy motocykli miejskich o małej pojemności - znakomita trwałość za rozsądną cenę. Cechy Wzmocniony karkas - Umożliwia oponie MICHELIN M45 / M62 zachowanie osiągów w ciężkich warunkach eksploatacji. Elastyczne boki opony - Elastyczne boki opony lepiej pochłaniają uderzenia, zapewniając wysoki komfort jazdy. Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

  • Producent: MICHELIN

PLN 135.30

Zobacz produkt...


Zobacz pozostałe produkty firmy MICHELIN
Zobacz